Pages

style='overflow:auto; height:200px'>

Search This Blog

Translate

04 March, 2013

CINTA VLOG

CINTA VLOG WAWA ZAINAL & ALIF AZIZ






Ini farah ada nak cerita pasal satu cerita yang memang best sangat... farah buat entri ni pun sebab memang nak share dengan korang semua pasal cerita ni..best gilerrr... :) Cerita ni best sangat.. memang best gilerr arr... aww.. :) cerita pasal vlog ni... vlog ni kirenye adik beradik blog le kan.. cume die dalam bentuk video.. die tak perlu taip segala bagai kan... die kena buat melalui video... if kat blog,kite expresskan sesuatu perkara melalui penulisan & gambar but dengan vlog ni kite lahirkan or kupaskan sesuatu topik dengan menggunakan ekspresi muka,nada suara & lenggok badan. 

tujuan farah nak cerita pasal cerita ni sebab cerita ni best & sebab farah nak cerita juga apa itu vlog.. what is vlog.. :) sebenarnye ada someone yang special yang suruh farah tengok cerita ni......... 

ade yang mesti tanye kan what is vlog.. so vlog ni lebih kurang sama macam blog le cume die dalam bentuk video log or vlog.. vlog is a video blog post.. the term can also refer to a blog made up entirely of video blog posts.. vlog posts are created by creating video of yourself or an event,uploading it to the internet & publishing it within a posts on your blog.. in the early days of blogging,vlogs were called podcasts.. a term that was used to refer to both audio & video blog posts.. today the two have adopted their own distinct.. a video blog sometimes shortened to vlog.. pronounced vlog as opposed to v-log.. is a form of blog for which the medium is video.. & is a form of web television.. entries often combined embedded video or a video link with supporting text,images & other metadata.. entries can be recorded in one take or cut into multiple parts.. it is also a very popular category on youtube.. video logs (vlogs) also often take advantage of we syndication to allow for the distribution of video over the internet using either the rss or atom syndication formats,for automatic aggregation & playback on mobile devices and personal computers.. see video podcast..

sebenarnye ade history of blogging & vlogs ni tapi nanti farah cerita lagi ea... :) 

cinta vlog ni ditayangkan di tv9 pade 6 jun 2012 pada pukul 8.30 malam... yang bestnye dalam cerita ni vlogger & blogger terkenal iaitu maria elena zarul buat penampilan khas... memang best sangat cerita ni aww.. :) dari seorang blogger artis now dah jadi pelakon.. dalam dunia blog ni kan,siapa yang tak kenal dengan maria elena zarul... die juga famous di dalam youtube.. rezeki masing2 kan... :) tahniah buat maria elena zarul aww... maju dari setapak ke setapak... from blogger -> atress.... macam dalam cerita memberku hawa ada blogger & model terkenal iaitu hanis zalikha.. antara cerita2 yang hanis zalikha berlakon ialah memberku hawa,momok the movie,mariam kg putat,gangster celop & ada lagi dua cerita... tajuk ape tah.. tu pun farah bace dari entri di dalam page fb &  blog hanis zalikha aww....

cerita ini mengisahkan madihah bt ayob.. madihah ni seorang yang sangat suka pada vlog or dalam bahase it nye is video blog.. punca madihah ni buat video log or vlog ni sebenarnye adalah untuk mencari keyakinan diri pada diri die.. walaupun madihah ni cantik,comey tapi die mempunyai sifat rendah diri & tak yakin dengan diri sendiri.. disebabkan sifat rendah diri die di kolej maka die ingin membuat perubahan pada diri die.. & die akhirnye mengambil keputusan untuk membuat video log or vlog ni.... cerita cinta vlog ni seolah olah nak beritahu kepade penonton yang dengan video dapat mencetuskan rasa cinta luar biasa sehingga dapat menewaskan ego seorang lelaki yang macho iaitu shezz... di kolej shezz,shezz ni mempunyai peminat vlog yang ramai sehingga membuat dirinya lupa diri.. sehinggalah die melihat vlog madihah & membuat video untuk diuploadkan untuk memberi komen tentang video madihah.. cerita cinta vlog ni memang best sangat & tak bosan untuk ditonton..

shezz diakonkan oleh alif aziz... madihah dilakonkan oleh wawa zainal.. lagi satu farah nak tanye kat korang semua,korang semua tahu tak lagu cinta ya cinta nyanyian alif aziz tu.. sebenarnye farah pun baru tahu pasal lagu ni.. tu pun lepas tengok cerite cinta vlog ni le.. best sangat lagu ni.. walaupun lagu tu rentak die lembut,smooth & slow tapi best sangat lagu ni.. sedap lagu ni.. 



credit to

http://www.nisakay.com/2012/06/vlogger-maria-elena-buat-penampilan.html

http://jazzelfunky.blogspot.com/2012/10/cinta-vlog-lakonan-alif-aziz-dan-wawa.html

http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/2012/06/maria-elena-di-cinta-vlog.html

http://iqapurpleblue.blogspot.com/2012/06/aliff-aziz-and-wawa-zainal.html

sharing is caring... :)



                                                           comey kan both of them :)












                                                  maria elena zarul









                                                   











                                                    sedikit dari lirik lagu cinta ya cinta.....


 cantik wawa zainal





                                    
 NASREEN PICTURES SDN BHD mempersembahkan Telemovie cinta remaja CINTA V-LOG untuk TV9! Telemovie terbitan Darling Ngasri ini di arahkan oleh saudara Kas Roshan manakala skripnya oleh saudara Anshari. Cinta V-Log akan mula ditayangkan pada 06 jun 2012, jam 8.30 malam. Antara pelakon yang terlibat dalam telemovie ini adalah:
ALIFF AZIZ -- SHEZZ
WAWA ZAINAL -- MADIHA
ZAHIRIL ADZIM -- AHDA
ANNE NGASRI -- SARA
DARLING NGASRI -- SHAZWANI
ROSLI RAHMAN ADAM -- PAK AKOB

memperkenalkan
MIZY RAZUAN -- AK
NURUL JANNA -- RISA

penampilan khas
NORREEN
dan...

DRUMROLL.....
blogger dan vlogger terkenal, MARIA ELENA!

Sedikit sinopsis untuk Cinta V-Log :

"SHEZZ (ALIFF AZIZ) adalah seorang vlogger popular. Vlog nya penuh dengan lagu, nyanyian dan pertunjukkan silap mata. MADIHA (WAWA ZAINAL) pula adalah seorang vlogger yang baru. Tujuannya membuat vlog tersebut adalah untuk menambah keyakinan diri. SARA (ANNE NGASRI) kawan Madiha, merupakan peminat SHEZZ dan suka menonton kesemua vlog SHEZZ. Ahda (ZAHIRIL ADZIM) adalah seorang pekerja di kedai Pak Ayob iaitu bapa kepada Madiha. Ahda sentiasa menyokong apa saja yang Madiha lakukan.
Disebabkan Sara yang meminta Shezz menonton vlog Madiha, Shezz telah mengutuk dan mengejek vlog milik Madiha. Tanpa disangka, kutukan Shezz telah dibalas oleh Madiha dan rating laman vlog milik Madiha semakin tinggi. Shezz yang telah berang mula berpakat bersama RISA (NURUL JANNA) dan AK (MIZY RAZUAN) untuk membalas dendam terhadap MADIHA. Akhirnya, kejadian yang tidak disangka berlaku...." Saksikan telemovie ini.


 http://www.akukecah.com
  
 sekarang tengok link ni


No comments:

Post a Comment

GIRLISH N BOYISH YG CUTE2 PUNYE KOMEN